Myślisz, że zatrudnienie dobrych specjalistów wystarczy, by zyskać przewagę nad konkurencją? Nie(stety) to już tak nie działa – prócz lekarzy, potrzebujesz też dobrze przygotowanego personelu recepcyjnego, który będzie wizytówką twojej placówki. Już teraz zobacz, jakich 6 kompetencji jest niezbędnych do zagwarantowania skutecznej i efektywnej obsługi pacjentów z uwzględnieniem korzyści dla nich samych oraz całej przychodni.Continue reading „6 kompetencji gwarantujących efektywną obsługę pacjentów w klinice medycznej”
Dlaczego warto wybrać UNIMED?
Unimed to intuicyjne narzędzie wykorzystujące technologię VoIP, które dzięki specjalnie zaprojektowanym rozwiązaniom pozwala na jeszcze skuteczniejsze zarządzanie obsługą pacjentów.
Już teraz poznaj jego najważniejsze funkcjonalności!
Sprawdź, ile Unimed może zarobić dla twojego biznesu
Skorzystaj z naszego kalkulatora i sprawdź, ile Twoja placówka faktycznie może zarobić dzięki systemowi obsługi pacjentów Unimed! Na górnym suwaku ustaw liczbę pracowników obsługujących recepcję lub call center, a na dolnym – średnią wartość usługi. Teraz wystarczy, że klikniesz „Poznaj szczegóły” i już będziesz wiedzieć, czego oczekiwać po wdrożeniu naszego programu!
Sprawdź jaka wersja Unimed jest rekomendowana dla Twoich potrzeb
Pakiet START
Abonament za usługę:
Pakiet MINI
Abonament za usługę:
Pakiet OPTIMUM
Abonament za usługę:
Pakiet MAX
Abonament za usługę:
Zaufali nam



Jestem zainteresowany!
Skontaktujcie się ze mnąJak zwiększać
przychody?
Jak zwiększać przychody?
Skorzystaj z naszych porad, i dowiedz się więcej o optymalizacji swojego biznesu z Unimed.
Zobacz wszystkie porady