Decydując się na Unimed, decydujesz się na kompleksowy system, którego zadaniem jest skuteczna monetyzacja ruchu. Chociaż program jest dostępny w różnych wariantach, każdy z nich ma taki sam zestaw funkcji - jedyna różnica dotyczy liczby użytkowników mogących z niego korzystać. Dlatego też podstawowym pytaniem, jakie należy sobie zadać, wybierając wariant systemu, jest to o wielkość zespołu roboczego.
Sprawdź, która wersja systemu będzie dla Ciebie najlepsza.
i
Rekomendację pakietu dokonujemy na podstawie ilości operatorów oraz Szacowanej Wielkości Ruchu. Szacowana wielkość ruchu dla Twoich parametrów to 4594 kontaktów miesięcznie. Szczegóły sprawdzisz w kalkulatorze optymalizacji.
Sprawdź jak to liczymy
Ilość operatorów we wszystkich kolejkach
Ilość kont użytkownika
Wdrożenie
Abonament za usługę:
lub jednorazowo, płatne z góry
Wysyłka i odbiór wiadomości SMS
Wysyłka SMS z szablonu
Moduł wysyłki maili
Moduł statystyk dla managera
Moduł wizyt
Konsultacja w trakcie kick off
Pogłębiona analiza potrzeb i zasobów
Konfiguracja systemu Unimed
Szkolenie z obsługi Unimed
Rekomendowana wersja
Pakiet START
1 - 2
1
2,500 zł netto
590 zł / m-c
5 664 zł
zamiast 7 080 zł
Rekomendowana wersja
Pakiet MINI
3-6
1
3,500 zł netto
990 zł / m-c
9,980 zł
zamiast 11,880 zł
Rekomendowana wersja
Pakiet OPTIMUM
7-10
2
6,490 zł netto
1,490 zł / m-c
14,380 zł
zamiast 17,880 zł
Pamiętaj, że koszty telefonii VoIP nie są wliczone w koszty systemu Unimed.
Szczegóły dodatkowych kosztów znajdziesz w sekcji FAQ.
Potrzebujesz indywidualnego wdrożenia? Skontaktuj się z nami.
Dopasujemy idealne rozwiązanie, które spełni oczekiwania Twojej placówki. Napisz do nas, a my wrócimy do Ciebie z ofertą.
Zapytaj o indywidualne wdrożenie
W pakiecie darmowe szkolenie z narzędzia dla zespołu
Zapewniamy kompleksowe szkolenie wprowadzające dla Twojego zespołu. Poza szkoleniem możesz liczyć na stałe wsparcie naszego supportu - jesteśmy dostępni telefonicznie na infolinii oraz mailowo.
W każdej z wersji systemu Unimed zawarte są następujące moduły:
Wysyłka i odbiór
wiadomości SMS
FAQ
Jak działa Unimed?
Unimed to nowoczesne narzędzie pozwalające na kompleksowe zarządzanie ruchem telefonicznym w placówkach medycznych. Umożliwia obsługę połączeń wychodzących i przychodzących oraz analizowanie danych na ich temat, co przyczynia się efektywniejszej pracy recepcji i poprawy wyników finansowych.
Jak wygląda wdrożenie systemu Unimed?
Zawsze dążymy do tego, by wdrożenie systemu Unimed było jak najmniej obciążające dla pracowników placówki medycznej. Jeszcze zanim przystąpimy do pracy, dokładnie ustalamy, jakie są Twoje oczekiwania i potrzeby. Pamiętaj, że pozostajemy wobec nich elastyczni i możemy wprowadzić w programie dowolne zmiany i funkcje. Sama długość okresu wdrożenia zależy znów między innymi od stopnia rozbudowania systemu oraz przygotowania technicznego kliniki.
Co to jest telefonia VoIP i dlaczego jest potrzebna do działania systemu Unimed?
Telefonia VoIP to technologia, która pozwala na prowadzenie rozmów telefonicznych za pomocą łącza internetowego zamiast tradycyjnej sieci telefonicznej. Działa na zasadzie podobnej do popularnych komunikatorów internetowych, ale z funkcjonalnością tradycyjnej centrali telefonicznej (np. numery wewnętrzne, kolejki, nagrywanie rozmów, przekierowania itp.).
Z kolei System Unimed pozwala na odbieranie i wykonywanie połączeń głosowych oraz gromadzi dane na ich temat. Jeśli więc porównalibyśmy telefonię VoIP do tradycyjnych linii telefonicznych, nasz system byłby telefonem i książką telefoniczną w jednym, jednak w znacznie bardziej zaawansowany i zautomatyzowany sposób.
Czy mogę samodzielnie wybrać operatora telefonii VoIP?
Dla zapewnienia jak najlepszej jakości obsługi połączeń rekomendujemy współpracę z naszym partnerem, którym jest dostawca telefonii VoIP Datera.
Ile kosztuje telefonia VoIP?
Ze względu na sposób, w jaki działa telefonia VoIP, jej koszty zależą przede wszystkim od stopnia rozbudowania usługi, liczby minut rozmów oraz dostępu do dodatkowych funkcji. Ceny podstawowych pakietów zaczynają się od około 200 złotych netto miesięcznie.
Dlaczego koszt wdrożenia systemu Unimed różni się w zależności od wybranej wersji systemu?
System Unimed jest dostępny w kilku wersjach, które różnią się między innymi liczbą operatorów czy numerów telefonów. Wdrożenie tych bardziej rozbudowanych wariantów wiąże się z większym nakładem zasobów, co znów generuje wyższe koszty.
Jak wybrać optymalną wersję systemu Unimed dla swojej placówki?
Żeby wybrać optymalną wersję systemu dla swojej placówki medycznej, możesz skorzystać z
naszego kalkulatora albo umówić się na spotkanie z naszym przedstawicielem, który pomoże znaleźć Ci jak najlepsze rozwiązanie. Pamiętaj też, że wybrany pakiet zawsze możesz zmienić. To szczególnie ważne dla dynamicznie rozwijających się klinik.
Jaka jest jakość rozmów?
Pomimo tego, że wszystkie rozmowy przesyłane są przez internet, ich jakość jest bardzo dobra, co potwierdza opinia naszych klientów.
Czy po wdrożeniu systemu Unimed zachowam dotychczasowy numer telefonu?
Zmiana zwykłej telefonii na telefonię VoIP nie musi oznaczać zmiany numeru – w większości przypadków możliwe jest jego przeniesienie.
Ile numerów telefonu może obsługiwać Unimed?
System wspierający obsługę pacjentów Unimed może obsługiwać dowolną liczbę numerów. Pozostajemy elastyczni względem Twoich potrzeb!
Czy w systemie Unimed można ustawić automatyczne wysyłanie wiadomości SMS z przypomnieniem o wizycie?
Tak. Taka funkcja jest możliwa.
Jak działa identyfikacja numerów w systemie Unimed?
System Unimed pozwala na automatyczne rozpoznanie numeru dzwoniącego jeszcze przed odebraniem połączenia – wystarczy wcześniej zapisać dane kontaktu. Jeśli zadzwoni pacjent z przypisanym numerem telefonu, pracownik recepcyjny od razu będzie wiedział, kto dzwoni, oraz pozna informacje na jego temat. To znów znacząco przyspiesza pracę rejestracji oraz poprawia jakość obsługi pacjenta.