Skip to content

30 dni testów
UNIMED

Przetestuj nowoczesny system call center i przekonaj się jakie korzyści może dać twojej placówce.

Nowoczesne call center pozwala poprawić jakość obsługi pacjenta oraz wyniki finansowe placówki.

Teraz możesz przetestować Unimed w swojej codziennej pracy. Już za kilka dni twoje call center może działać w oparciu o jedno z najnowocześniejszych rozwiązań do obsługi call center w placówkach medycznych.

Dlaczego warto?

Dzięki testom:

Przez 30 dni w praktyce sprawdzasz czy wdrożenie Unimed przyniesie twojej placówce zyski

Testujesz system na realnych telefonach od pacjentów, lepiej nie można.

Dzięki dokładnym statystykom będziesz wiedzieć jak takie wdrożenie przełoży się na finanse placówki.

Rozpocznij 30-dniowy test

Jak to działa?

01
Uruchamiamy system Unimed zintegrowany z twoim numerem telefonu.
02
Od tego momentu, każdy telefon do Twojej placówki widoczny będzie w panelu UNIMED i tak aż przez 30 dni.
03
Szkolimy pracowników call center by wiedzieli jak monitorować połączenia telefoniczne i oddzwaniać do pacjentów.
04
Jeśli chcesz, możesz także umawiać wizyty korzystając z UNIMED.

Po 30 dniach zbieramy Wasze wrażenia z pracy z systemem oraz sprawdzamy statystyki by wyliczyć potencjalną korzyść z wdrożenia.

Jak zacząć?

Chcesz porozmawiać o testach UNIMED w Twojej placówce?
Wypełnij poniższy formularz a skontaktujemy się z Tobą.




    Copyright © 2024 UNIMED. All rights reserved.