Skip to content

Jak zwiększać przychody?

22/08/2024

Telefoniczna i komputerowa obsługa pacjenta

Czytaj więcej

08/08/2024

Sieć placówek medycznych a obsługa pacjenta. Jak to sobie uprościć?

Czytaj więcej

25/07/2024

Nieodwołane wizyty. Jak zmniejszyć odsetek wizyt, na które nikt nie przyszedł?

Czytaj więcej

12/07/2024

Sezon urlopowy w placówce medycznej – jak zorganizować pracę recepcji w wakacje

Czytaj więcej

27/06/2024

Centrum medyczne w liczbach – jak sprawdzić, ile pacjentów do Ciebie dzwoni?

Czytaj więcej

20/06/2024

Komunikacja z pacjentem – jak łatwiej docierać z informacjami do pacjentów?

Czytaj więcej

13/06/2024

Proste, prostsze, najprostsze – kilka słów o automatyzacji w procesie obsługi pacjentów

Czytaj więcej

06/06/2024

Aktualizacja Unimed – nowe funkcjonalności

Czytaj więcej

31/05/2024

Rozmowa z pacjentem – o roli pierwszego wrażenia w kontakcie telefonicznym

Czytaj więcej

23/05/2024

Segmentacja klientów. Jakie parametry przyjąć, by skuteczniej odpowiadać na potrzeby pacjentów?   

Czytaj więcej