O checkmed
Unimed jest narzędziem, które cechuje się wysoką użytecznością i uważamy, że jego rozbudowa powinna iść w kierunkach wyznaczanych przez rynek placówek medycznych. Właśnie dlatego stworzyliśmy Checkmed
Czym jest badanie Checkmed?
Unimed powstaje w odpowiedzi na realne potrzeby rynku. Ma dostarczać rozwiązań codziennych problemów i usprawniać realne, codzienne procesy.
Wnioski z badania Checkmed uwzględniane są w rozbudowanie systemu Unimed.
Staramy się prezkuwać wnioski w konkretne funkcjonalności. Dzięki temu Unimed zawiera rozwiązania dla bolączek, z którymi placówka medyczna boryka się na codzień.
Każda placówka biorąca udział w badaniu może uzyskać dostęp do swoich wyników.
Placówkom medycznym CheckMed:
Pozwala sprawdzić jak wdrożone u niego mechanizmy call center prezentują się w stosunku do rynkowych standardów.
Wskazuje konkretne elementy systemu, których usprawnienie może znacząco podnieść jakość telefonicznej obsługi i zwiększyć wydajność procesu.
Zapewnia cykliczny monitoring call center badanych parametrów - badanie jest powtarzane a wyniki aktualizowane.
Chcesz wiedzieć jak wygląda obraz rynku?
Zdobądź najnowszy raport z badania Checkmed.
Zdobądź raport CheckmedPartnerzy badania:
Partner merytoryczny
i technologiczny
Zakres udziału w badaniu
Koncepcja, realizacja, analiza wyników badania i przygotowanie raportu.
Codzienna zadanie jakie stoi przed system Unimed to usprawnienie pracy call center i recepcji tak, by umówienie wizyty było maksymalnie proste i automatyczne. Dla managera to łatwo dostępne statystyki i narzędzia do monitorowania działań.
Partner
technologiczny
Zakres udziału w badaniu
Dostawca systemów telefonii VoIP wykorzystywanych przy realizacji badania.
Datera oferuje centrale telefoniczne oraz telefonię VoIP dla firm. Funkcjonują one w setkach przedsiębiorstw w całym kraju, zapewniając im swobodną komunikację i funkcje wspierające sprzedaż i obsługę klientów przez telefon.