Skip to content

O checkmed

O checkmed

Unimed jest narzędziem, które cechuje się wysoką użytecznością i uważamy, że jego rozbudowa powinna iść w kierunkach wyznaczanych przez rynek placówek medycznych. Właśnie dlatego stworzyliśmy Checkmed

Czym jest badanie Checkmed?

Unimed powstaje w odpowiedzi na realne potrzeby rynku. Ma dostarczać rozwiązań codziennych problemów i usprawniać realne, codzienne procesy.

Wnioski z badania Checkmed uwzględniane są w rozbudowanie systemu Unimed.
Staramy się prezkuwać wnioski w konkretne funkcjonalności. Dzięki temu Unimed zawiera rozwiązania dla bolączek, z którymi placówka medyczna boryka się na codzień.

Każda placówka biorąca udział w badaniu może uzyskać dostęp do swoich wyników.

Placówkom medycznym CheckMed:

Pozwala sprawdzić jak wdrożone u niego mechanizmy call center prezentują się w stosunku do rynkowych standardów.

Wskazuje konkretne elementy systemu, których usprawnienie może znacząco podnieść jakość telefonicznej obsługi i zwiększyć wydajność procesu.

Zapewnia cykliczny monitoring call center badanych parametrów - badanie jest powtarzane a wyniki aktualizowane.

Chcesz wiedzieć jak wygląda obraz rynku?

Zdobądź najnowszy raport z badania Checkmed.

Zdobądź raport Checkmed

Partnerzy badania:

Partner merytoryczny
i technologiczny

Zakres udziału w badaniu

Koncepcja, realizacja, analiza wyników badania i przygotowanie raportu.

Codzienna zadanie jakie stoi przed system Unimed to usprawnienie pracy call center i recepcji tak, by umówienie wizyty było maksymalnie proste i automatyczne. Dla managera to łatwo dostępne statystyki i narzędzia do monitorowania działań.

Partner
technologiczny

Zakres udziału w badaniu

Dostawca systemów telefonii VoIP wykorzystywanych przy realizacji badania.

Datera oferuje centrale telefoniczne oraz telefonię VoIP dla firm. Funkcjonują one w setkach przedsiębiorstw w całym kraju, zapewniając im swobodną komunikację i funkcje wspierające sprzedaż i obsługę klientów przez telefon.