Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Skip to content

Raport badania Checkmed

CheckMed to cykliczne badanie standardów obsługi klienta w placówkach medycznych. Badamy realny czas dodzwonienia się do placówek. Skuteczność takiego kontaktu oraz ułatwienia dla pacjenta. CheckMed pokazuje czy pacjentom łatwo się dodzwonić.

Z raportu dowiesz się między innymi:

  • Jaki jest ogólny obraz skuteczności call center w placówkach medycznych
  • Jak wygląda odbieralność w call center w branży medycznej
  • Jaki jest współpczynnik oddzwanialności na nieodebrane połączenia

Chcesz otrzymać raport badania Checkmed?

Wypełnij poniższy formularz. Podaj swoje imię oraz adres e-mail, na który otrzymasz od nas raport.

UNIMED jest merytorycznym i technologicznym partnerem badania

Copyright © 2024 UNIMED. All rights reserved.