W przypadku aplikacji takich jak Unimed, czyli wykorzystujących zewnętrzne narzędzia, niezbędne jest znalezienie odpowiedniego partnera, który nie tylko je dostarczy, ale także utrzyma na wysokim poziomie. Dlatego też, dbając o jakość naszych usług, postanowiliśmy zintegrować się z firmą Datera będącą dostawcą nowoczesnych rozwiązań w zakresie komunikacji. Co wynikło z naszej współpracy?
Dlaczego Datera?
Datera to firma oferująca centrale telefoniczne oraz telefonię VoIP dla przedsiębiorstw, która działa na polskim rynku od przeszło 20 lat. Wyróżniające ją bogate doświadczenie – w swoim portfolio ma ponad 500 wdrożeń – oraz rozbudowane zaplecze technologiczne sprawiają, że jest dla nas doskonałym partnerem. Dodatkowo stawia na ciągły rozwój, co rusz udoskonalając swoje technologie i wprowadzając nowe rozwiązania będące odpowiedzią na potrzeb klientów. To też daje nam podstawy, by wierzyć, że nasza współpraca będzie przebiegać owocnie i z obopólną satysfakcją.
Co zyskał Unimed dzięki Daterze?
Unimed jest systemem działającym w integracji z telefonią VoIP. Dzięki swoim funkcjom pozwala na wygodną komunikację z pacjentami placówek medycznych za pomocą różnych kanałów, w tym połączeń głosowych oraz SMSów. Jednocześnie wyróżnia się intuicyjnym interfejsem, a takie usprawnienia, jak na przykład automatyczne logowanie, ułatwiają pracę z naszym programem i obsługę kontaktów.
Natomiast duża elastyczność Datera względem naszych założeń biznesowych sprawiła, że mogliśmy opracować rozwiązania, które raczej nie spotykane w telefonii VoIP. To pozwala nam nie tylko budować naszą konkurencyjność na rynku, ale także sprawiać, że Unimed jest przyjazny dla użytkowników, a jego obsługa nie wymaga przejścia wielogodzinnego szkolenia. Co równie istotne, dzięki otwartości Datera na innowacje oraz ogromnemu wsparciu na każdym etapie współpracy, możemy stale rozbudowywać nasz system, wprowadzając w nim takie modyfikacje, które pozwolą jeszcze pełniej trafiać w potrzeby naszych klientów.
Jak wyglądała integracja Unimedu z Daterą?
Integracja Unimedu z Datera przebiegała dwutorowo. Po pierwszym kontakcie i spotkaniu organizacyjnym, w którym brali udział reprezentant działu produktu, manager działu technicznego wsparcia sprzedaży i kierownik sprzedaży pośredniej, ustalono wstępny plan działań i zakres integracji. Następnie prace rozdzielono na dwie ścieżki – biznesową i techniczną, co sprawiło, że cały proces przebiegł sprawnie i szybko.
Kwestie techniczne realizował dział techniczny reprezentowany przez inżyniera Datera. Pierwszy krok stanowiło przygotowanie systemu testowego, który następnie był testowany przez naszą firmę Brand New Story. Pomimo pojawiających się problemów, dzięki sprawnej współpracy, osiągnęliśmy satysfakcjonujące nas funkcjonalności, nadając Unimedowi założony przez nas kształt.
Równolegle do tych prac prowadziliśmy rozmowy biznesowe. Przede wszystkim ustaliliśmy warunki współpracy i podpisaliśmy stosowne umowy. Jednocześnie omówiliśmy wspólne procesy związane z włączaniem naszych klientów do telefonii Datera oraz ich późniejszą obsługą. Dzięki temu wiemy, że każde nowe wdrożenie Unimedu w placówce medycznej będzie przebiegało według określonych procedur, co zminimalizuje ryzyko niepowodzenia.
Jeśli chcesz przekonać się, jakie korzyści płyną z wdrożenia Unimedu i jak sprawdza się telefonia VoIP w placówkach medycznych, już teraz zapisz się na 30-dniowe testy. Biorąc w nich udział, będziesz mieć dostęp do systemu oraz pełne wsparcie z naszej strony. Jednocześnie nie musisz się martwić, że w okresie testów pacjenci będą mieli utrudniony kontakt z Twoją placówką, bo system zintegrujemy z aktualnym numerem telefonu placówki.
I już teraz skorzystaj z oferowanych przez nas możliwości!