Chociaż 30 dni może wydawać się dość krótkim okresem, szczególnie jeśli chodzi o wdrażanie nowych procesów i systemów, możemy zapewnić, że w przypadku Unimedu taka ilość czasu będzie wystarczająca. Co nam daje podstawy, żeby tak sądzić? Dlaczego warto dać sobie te kilkadziesiąt dni i przetestować nasz program wspierający obsługę pacjentów? Już teraz poznaj bliżej Unimed!
Co to jest Unimed?
Unimed to system do obsługi pacjentów zaprojektowany z myślą o placówkach medycznych, które chcą sprawnie zarządzać rejestracją i jednocześnie zwiększyć swoje przychody. Dzięki dobrze przemyślanym rozwiązaniom wykorzystującym nowoczesne technologie teleinformatyczne oraz intuicyjny interfejs dostarcza wszystkie narzędzia niezbędne do optymalizacji działań placówki, a tym samym poprawia jej zdolności do monetyzacji ruchu. Jednym słowem – to aplikacja, która zarabia.

Unimed: 30-dniowe testy
Unimed, jako jeden z niewielu dostawców oprogramowania tego typu – o ile nie jedyny – oferuje możliwość przetestowania systemu przed jego zakupem i wdrożeniem. W czasie 30-dniowych testów placówka medyczna otrzymuje dostęp do aplikacji oraz pełną pomoc techniczną. Pracownicy mają znów zapewnione szkolenie związane z jej obsługą i możliwościami.
Dlaczego dajemy te 30 dni? Nie chcemy, by nasi klienci kupowali kota w worku – jak być może – zrobili to wcześniej i się mocno rozczarowali. Dzięki testom każda placówka będzie miała możliwość przekonać się „na własnej skórze”, jak działa Unimed i czy to jest właśnie to, czego potrzebuje. Jednocześnie wiemy, że nasz produkt jest dobry i nie boimy się go zaprezentować właśnie w taki sposób – poprzez 30-dniowe testy.
To znów w zupełności wystarczy, by odkryć zalety Unimedu. Przede wszystkim to prosty, przejrzysty system, na którym można pracować bez wielogodzinnych szkoleń i posiadania umiejętności zaawansowanej obsługi komputera. Dzięki temu już od pierwszego dnia wykorzystuje się już pełen potencjał oprogramowania. Dodatkowo wszystko działa intuicyjnie. Wiele funkcji uruchamia się automatycznie, a te najważniejsze zawsze znajdują się „pod ręką”, co oszczędza czas i nerwy w sytuacji, gdy pacjent znajduje się na linii.
Decydując się na przetestowanie Unimedu, nie trzeba również jakoś szczególnie przygotowywać placówki do zmian, bo system zostanie zintegrowany z aktualnym numerem telefonu. Możecie także zawsze liczyć na naszą pomoc. Po wdrożeniu pozostajemy do Waszej dyspozycji i na bieżąco rozwiązujemy pojawiające się problemy oraz odpowiadamy na pytania. Support jest zresztą jednym z naszych asów w rękawie. Reagujemy na wszelkie zgłoszenia tak szybko, jak to możliwe, nie pozostawiając nikogo bez wsparcia.