Skip to content

Jak zwiększać przychody?

20/02/2025

Komunikacja z pacjentem – jak łatwiej docierać z informacjami do pacjentów?

Czytaj więcej

13/02/2025

Proste, prostsze, najprostsze – kilka słów o automatyzacji w procesie obsługi pacjentów

Czytaj więcej

06/02/2025

Aktualizacja Unimed – nowe funkcjonalności

Czytaj więcej

31/01/2025

Rozmowa z pacjentem – o roli pierwszego wrażenia w kontakcie telefonicznym

Czytaj więcej

23/01/2025

Segmentacja klientów. Jakie parametry przyjąć, by skuteczniej odpowiadać na potrzeby pacjentów?   

Czytaj więcej

10/01/2025

Wskaźniki wydajności call center w placówkach medycznych

Czytaj więcej

08/01/2025

System IVR dla placówek medycznych – nowoczesne systemy telekomunikacyjne w praktyce

Czytaj więcej

04/01/2025

Monetyzacja – po co o niej mówić w kontekście placówek medycznych

Czytaj więcej

01/01/2025

Jak wykorzystać statystki połączeń do poprawy jakości obsługi pacjenta?

Czytaj więcej

05/04/2024

Jak uwzględnić zmieniające się oczekiwania pacjentów w systemie obsługi placówek?

Czytaj więcej