Skip to content

Jak zwiększać przychody?

25/03/2025

Nieodwołane wizyty. Jak zmniejszyć odsetek wizyt, na które nikt nie przyszedł?

Czytaj więcej

12/03/2025

Sezon urlopowy w placówce medycznej – jak zorganizować pracę recepcji w wakacje

Czytaj więcej

27/02/2025

Centrum medyczne w liczbach – jak sprawdzić, ile pacjentów do Ciebie dzwoni?

Czytaj więcej

20/02/2025

Komunikacja z pacjentem – jak łatwiej docierać z informacjami do pacjentów?

Czytaj więcej

13/02/2025

Proste, prostsze, najprostsze – kilka słów o automatyzacji w procesie obsługi pacjentów

Czytaj więcej

06/02/2025

Aktualizacja Unimed – nowe funkcjonalności

Czytaj więcej

31/01/2025

Rozmowa z pacjentem – o roli pierwszego wrażenia w kontakcie telefonicznym

Czytaj więcej

23/01/2025

Segmentacja klientów. Jakie parametry przyjąć, by skuteczniej odpowiadać na potrzeby pacjentów?   

Czytaj więcej

10/01/2025

Wskaźniki wydajności call center w placówkach medycznych

Czytaj więcej

08/01/2025

System IVR dla placówek medycznych – nowoczesne systemy telekomunikacyjne w praktyce

Czytaj więcej