Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Skip to content

Multirejestracja

Multirejestracja

Multirejestracja to funkcja pozwalająca na zalogowanie się jednego użytkownika na kilku urządzeniach z dostępem do technologii VoIP jednocześnie. Jest to przydatne rozwiązanie, które sprzyja zwiększeniu efektywności procesów związanych z obsługą pacjentów oraz zapewnia elastyczność i mobilność operatorów w przypadku, gdy podczas swojej pracy muszą być w różnych miejscach. Multirejstracja zapewnia także możliwość współdzielenia numeru telefonu, co pozwala na odbieranie wykonywanych na niego połączeń przy pomocy jednego z wielu urządzeń, na których dana osoba jest zalogowana.

Jednocześnie rozwiązanie to pozwala na wygodne zarządzanie wieloma liniami telefonicznymi znajdującymi się w jednym systemie VoIP. Dzięki temu możliwa jest optymalizacja obsługi połączeń i dostosowanie poszczególnych numerów do różnych celów, np. do rejestracji wizyt, obsługi zapytań, czy prowadzenia rozmów z kontrahentami. Dodatkowo multirejstracja może być zintegrowana z innymi zaawansowanymi funkcjami VoIP, co usprawni proces obsługi połączeń głosowych w placówce.