W odpowiedzi na potrzeby naszych Klientów postanowiliśmy wprowadzić do systemu Unimed kilka nowych funkcjonalności, które sprawiają, że jego użytkowanie staje się jeszcze łatwiejsze i bardziej intuicyjne. Co się zmieniło? Jak, na przykład, wygląda dodawanie nowego pacjenta? Już teraz sprawdź, co daje użytkownikom najnowsza aktualizacja Unimed!
Zmiany graficzne
Jedną ze zmian, które pojawiły się wraz z najnowszą aktualizacją Unimedu, jest odświeżona szata graficzna. Wprowadzone modyfikacje może nie są duże, ale sprawiają, że nasz system dla placówek medycznych stał się bardziej intuicyjny i przystępny wizualnie. Zmiany dotyczą przede wszystkim stylistyki buttonów oraz ich rozmieszczenia. Teraz łatwiej jest je nie tylko zlokalizować, ale także korzystać z kryjących się za nimi funkcji.
Funkcja „Zadzwoń” dostępna z poziomu karty pacjenta
Kolejna funkcjonalność została zaprojektowana, by jeszcze bardziej usprawnić wykonywanie połączeń telefonicznych. Po aktualizacji Unimed pozwala na dzwonienie zarówno z centralki, jak i karty pacjenta także do tych osób, które wcześniej nie łączyły się telefonicznie z placówką. Jest to przydatne zwłaszcza w przypadku, gdy dotychczasowy kontakt odbywał się głównie mailowo, a numer telefonu pacjenta nie pojawia się w wykazie połączeń, skąd łatwo byłoby pod niego zadzwonić. Teraz, po zmianach, wystarczy jedno kliknięcie, by wykonać telefon do każdej osoby, niezależnie od tego, czy jej numer widnieje na listingu.

Odkryj także inne funkcje, które oferuje karta pacjenta. Pisaliśmy o nich między innymi tutaj: Segmentacja klientów. Jakie parametry przyjąć, by skuteczniej odpowiadać na potrzeby pacjentów?
Możliwość oznaczania wiadomości na listingu SMS jako nieprzeczytanych
Do stworzenia tej funkcjonalności zainspirował nas Klient, który wdrożył jeden system Unimed do obsługi dwóch odrębnych placówek medycznych należących do tej samej sieci. Takie rozwiązanie wiąże się między innymi ze wspólnym numerem do korespondencji SMS, co znów sprawia, że wiadomości mogą być odbierane jednocześnie przez obie recepcje. Jak się łatwo domyślić, nierzadko zdarzało się, że SMSy odczytywały osoby, do których nie były one kierowane. Dodatkowym utrudnieniem był tutaj także fakt, że część pacjentów komunikujących się w taki sposób, uczęszczała do obydwu placówek. Dlatego też, aby zapobiec zbędnemu zamieszaniu, postanowiliśmy dodać opcję „oznacz jako nieprzeczytane” dla dowolnej wiadomości z konwersacji. Taki SMS zostaje zaznaczony czerwoną kreską z napisem New, więc osoba, do której faktycznie został skierowany, może łatwo odnaleźć go na liście wiadomości przychodzących.

Nowe opcje filtrowania wiadomości
Najnowsza aktualizacja Unimed wprowadziła także pewne zmiany w opcjach filtrowania SMS po statusie przeczytane / nieprzeczytane. Teraz, zamiast poszczególnych wiadomości, wyświetlają się całe konwersacje, co daje osobie obsługującej recepcję dostęp od razu do całej wymiany SMSów. To spore udogodnienie zwłaszcza w przypadku, gdy dla znalezienia informacji na dany temat, potrzebny jest szerszy kontekst.
Jeszcze łatwiejszy sposób dodawania pacjenta
Aby maksymalnie usprawnić proces dodawania nowego pacjenta, ograniczyliśmy ilość informacji koniecznych do wprowadzenia przed zapisaniem danych pacjenta. Aktualnie są to: imię, nazwisko oraz e-mail lub numer telefonu (jedno z dwóch).
Potrzebujesz określonej funkcjonalności albo masz nowe pomysły na to, jak zaktualizować system obsługi pacjentów Unimed? Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie, dlatego już teraz skontaktuj się z naszym przedstawicielem i wspólnie znajdźmy rozwiązania, jakich potrzebuje zarządzana przez Ciebie placówka medyczna!