Skip to content

Menu IVR

unimed menu ivr telefonii voip

Menu IVR (Interactive Voice Response) to narzędzie służące do samoobsługi pacjentów, którzy sterują połączeniem przy pomocy klawiatury swojego telefonu podczas kontaktu z placówką.

Jakie korzyści może mieć wykorzystanie menu IVR?

  • Sprzyja automatyzacji procesu obsługi pacjentów poprzez kierowanie rozmów od razu do odpowiednich działów lub osób.
  • Samoobsługa skraca czas oczekiwania pacjenta na odebranie telefonu – każdy kontakt trafia tam, gdzie powinien, co zmniejsza liczbę oczekujących w kolejce na połączenie.
  • Menu IVR pozwala na personalizację obsługi pacjentów, co wynika z możliwości wyboru konkretnej opcji z menu, które jest przygotowane w czytelny, jasny sposób: „jeśli x, wciśnij jeden”, „jeśli y, wciśnij 2”.
  • Narzędzie to sprzyja optymalizacji ścieżki połączeń, pozwalając na bezpośrednie łączenie z danymi działami lub osobami bez ręcznego przekierowywania.
  • Przejrzystość menu przekłada się na skrócenie czasu obsługi – automatyczne przekierowywanie połączeń wyeliminowuje konieczność podejmowania przez operatorów wielu zbędnych czynności związanych z łączeniem i przekierowywaniem rozmów.