Call Pickup to funkcja pozwalająca na przechwytywanie (odbieranie) połączeń przychodzących na inny numer telefonu znajdujący się w tej samej grupie Call Pickup przy pomocy swojego aparatu.
Call Pickup działa w ramach zdefiniowanych grup tworzonych według dowolnych kryteriów, na przykład hierarchii organizacyjnej, czy struktury działów. Dzięki temu, że poszczególne osoby są skonfigurowane do jednej puli, każda z nich ma możliwość przechwycenia połączenia przychodzącego. Najczęściej jest do tego niezbędne wprowadzenie kodu lub wybranie odpowiedniej konfiguracji klawiszy na klawiaturze telefonu.
Funkcja Call Pickup znacząco zwiększa elastyczność odbierania połączeń. W kontekście działania placówek medycznych oznacza to sprawniejszą obsługę ruchu i poprawę wydajności Działu Obsługi Klienta. W efekcie pacjenci krócej czekają na rozmowę oraz są bardziej zadowoleni z jakości obsługi. Z kolei integracja z systemem telefonii VoIP sprawia, że funkcja ta może zostać skonfigurowana z innymi usługami, co pozwala na tworzenie bardziej zaawansowanych strategii obsługi połączeń dostosowanych do profilu placówki.