30 dni testów
UNIMED
Przetestuj nowoczesny system call center i przekonaj się jakie korzyści może dać twojej placówce.
Nowoczesne call center pozwala poprawić jakość obsługi pacjenta oraz wyniki finansowe placówki.
Teraz możesz przetestować Unimed w swojej codziennej pracy. Już za kilka dni twoje call center może działać w oparciu o jedno z najnowocześniejszych rozwiązań do obsługi call center w placówkach medycznych.
Dlaczego warto?
Dzięki testom:
Przez 30 dni w praktyce sprawdzasz czy wdrożenie Unimed przyniesie twojej placówce zyski
Testujesz system na realnych telefonach od pacjentów, lepiej nie można.
Dzięki dokładnym statystykom będziesz wiedzieć jak takie wdrożenie przełoży się na finanse placówki.
Jak to działa?
Po 30 dniach zbieramy Wasze wrażenia z pracy z systemem oraz sprawdzamy statystyki by wyliczyć potencjalną korzyść z wdrożenia.
Jak zacząć?
Chcesz porozmawiać o testach UNIMED w Twojej placówce?
Wypełnij poniższy formularz a skontaktujemy się z Tobą.